Saturday, September 11, 2010

Provocarea.

... ce aiurea ca scriu a doua oara ceva ce ma straduisem deja sa scriu inainte sa imi fi fost inchisa fereastra de internet.

Incepusem prin a impartasi un sentiment recent al meu privitor la o replica pe care o folosesc cu regularitate: "Imi plac provocarile!" Pe naiba! Nu imi fac nicio placere bataile de cap, eforturile idioate si oboseala aferente provocarilor. As putea trai in bucurie si placere si fara sa imi asum responsabilitati sau "sa ies din zona de confort" cum se zice. Expresia corecta pe care o voi folosi de aici inainte este "Iubesc sentimentul de invingator si fiecare provocare pe care o depasesc cu succes aduce un plus stimei de sine." 

In contextul asta pot sa fac referire si la valorile dedicare, autodepasire, spirit de echipa, entuziasm si responsabilitate ale asociatiei din care cu mandrie fac parte - ASER. In toate ma regasesc, dar azi mai mult decat altadata, in ideea de autodepasire. De asta sunt la Strasbourg. :)

No comments:

Post a Comment