Thursday, September 16, 2010

Greu cu tinerea de minte...

Ce zic eu "gandeste cu capul tau", cand eu am unul care imi foloseste de acoperis sa nu imi ploua in gat? Cel putin azi alta functiune n-a avut. Doar vantul ce a facut o simfonie simpatica in spatiul ala vid.
  • Am uitat ca aveam curs la 8:30. Mi-am dat seama in timp ce imi mancam tacticos micul dejun. E a doua oara cand lipsesc la el. Si a fost a doua oara cand m-am intalnit cu proful, care intamplator e si directorul IUT, si cand m-am balbait cerandu-mi scuze. Frumoasa miscare, ma felicit singura de vreo 12 ore.
  • Mancarea la restaurantul universitar e suficienta si destul de buna inca sa ma faca sa renunt la incercarile mele de bucatareasa.
  • Cumparaturile din prima jumatate de luna mi-au dat niste lectii memorabile despre cum produsele mai ieftine intr-adevar sunt mai dezgustatoare si prin urmare un cost si nu o economie.
  • Netbookul meu minunat nu doreste sa se conecteze la reteaua de internet cu fir din camere pentru ca el s-a nascut in epoca wireless-ului, iar wire-with-ul e sub demnitatea lui. De aia stau cu geaca cea noua pe mine intr-o sala de net de la parterul caminului, ascultand muzica de pian ce se aude prin perete. E incantator!
  • Trebuie sa ma straduiesc mai mult sa vorbesc corect si repede in franceza ca sa ma imprietenesc cu francezii de la facultate ca sa am cu cine merge la petrecerile facultatii si mai ales sa am cu cine ma intoarce pentru ca aparent nimeni nu mai sta asa departe ca mine.
  • Mi-am cumparat belet de avion online ca sa merg acasa de Craciun. Cata adrenalina la plata cu cardul pe internet. 
  • O sa lucrez in fiecare miercuri pana in februarie in Auchan in cartierul unde e si facultatea pentru un proiect impus de departamentul nostru de Tehnici Comerciale. Din cate am inteles nu e vorba de un job la casa de marcat sau printre rafturile magazinului, ci mai degraba de un plan de marketing care imbunatateasca imaginea magazinelor adiacente si implicit sa le creasca vanzarile. Vom vedea. Partea care ma calca pe coada e ca imi mananca vacanta de iarna din februarie si de ziua mea. 
Plec la un surprise party. Pe curand.

No comments:

Post a Comment