Wednesday, February 17, 2010

Cum mi-am petrecut sfarsitul... vacantei



Pentru weekendul ce a trecut am avut de ales intre doua teambuildinguri la munte: unul cu colegii din ASER, al doilea cu parintii mei. I-am ales pe ai mei fara sa ma gandesc de doua ori - in primul rand pentru ca am si uitat de cand nu am mai fost cu ei pe undeva, iar in al doilea rand pentru ca unde-i familie, acolo-i comfort sporit... [zambet larg de peste fericit!]




Intr-un cuvant, excursia la Bran cu ai mei a fost "revigoranta". Mnah... de fapt imi trebuie mai multe cuvinte:



- a fost frumoasa vremea, asa incat am prins si cer senin si instelat la sosire, o dimineata cu o ninsoare superba si un peisaj pitoresc cu munti si casute acoperite de alb vazut din patul din pensiune;




- am calcat pentru prima data pe partie, am inchiriat o sanie si m-am facut gramada din prima (din pacate am fost imortalizata pe pelicula, adica pe camera video...);




- am mancat tot felul de specialitati branene - carnuri si branzeturi -, dar si cozonac facut de mine, petrecand o dupa amiaza placuta cu familia Cazimir si Mihaela Ionescu;


- am vazut Sohodol si niste panorame uimitoare ale Bucegilor si Pietrei Craiului;


- m-am plimbat prin padure cu sania traditionala trasa de cai.

De asemenea, am avut timp sa citesc (:x) din singura carte de beletristica in engleza pe care o am in biblioteca (The Summons - John Grisham). Plus ca m-am uitat la un film fain pe Antena 1. Nu imi amintesc titlul lui, probabil era Curtezana - o poveste a unei tinere din Venetia pe care maica'sa a "trainuit-o" sa devina o curtezana mai faimoasa decat fusese ea in tinerete.

Eu, in fapt, voiam sa ajung sa vorbesc de filmul asta si sa notez niste idei si niste sentimente care s-au nascut in capsorul meu in seara in care l-am vazut. O las pe data viitoare, sa n-o mai lungim.

Recomand Charles Aznavour - Et pourtant !

2 comments:

  1. Si eu am vazut filmul (fara final, ca am adormit). Abia astept noul tau post! :)

    ReplyDelete
  2. Se numea Dangerous Beauty - trailerul: http://www.youtube.com/watch?v=1wsixHWEzhk

    ReplyDelete